Повернення, обмін, заміна і гарантійний ремонт товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Споживач має право розірвати укладений на відстані договір протягом чотирнадцяти днів і зробити повернення товару належної якості. Для здійснення права на розірвання договору, споживач повинен зберігати одержану продукцію у незміненому стані. Важливо, щоб товар не був у вживанні і не мав слідів використання.
Для повернення товару необхідно надати:
- товар (і всю його комплектацію);
- розрахунковий документ, що підтверджує покупку;
- гарантійний талон;
- акт, який підтверджує, що в товарі виявлено суттєвий недолік, виписаний сервісним центром в разі виявлення в товарі суттєвого недоліку;
- паспорт та ідентифікаційний код.
Повернення грошових коштів здійснюється в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший термін за згодою сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів.
Для отримання додаткової інформації, яка стосується умов обміну, заміни повернення або гарантійного обслуговування товару Ви можете зв'язатися з нами за телефоном (067) 220-24-92.
Претензії приймаються в порядку, передбаченому чинним законодавством України, за адресою, вказаною в контактах